HR (admin) gyakornok

A Continental a világ egyik vezető technológiai vállalata, Magyarországon hét gyárral, egy gumiabroncs kereskedelmi képviselettel, egy logisztikai központtal, valamint egy mesterséges intelligencia fejlesztő központtal van jelen és a bérelt munkaerővel együtt több, mint nyolcezer munkavállalót foglalkoztat.
Feladatok
AMIBEN A TE SEGÍTSÉGEDRE SZÁMÍTUNK:
> HR szolgáltatás csapat munkájának napi szintű támogatásában
> Munkaviszonnyal összefüggő dokumentumok kezelésében
> Havi elszámoláshoz kapcsolódó dokumentumok feldolgozásában, rendezésében, továbbításában
> HR adminisztrációs nap előkészítésében és lebonyolításában
> Kiléptetési folyamat támogatásában
> Védőeszköz folyamat támogatásában
Elvárások
TE VAGY AZ IDEÁLIS JELÖLT, HA:
> Folyamatban lévő felsőfokú tanulmányokat folytatsz gazdasági területen, nappali tagozaton és érdeklődsz a HR adminisztráció iránt
> Középfokú angol nyelvtudással rendelkezel, ukrán nyelvtudás előnyt jelent, de nem feltétel
> Felhasználói szinten ismered a MS Office programokat (Excel, Word)
> SAP vállalatirányítási rendszer ismerete előnyt jelent, de nem feltétel
> Egy héten ráérsz 4-5 napot dolgozni, minimum egy éven keresztül
> Rugalmasság, precíz munkavégzés, megbízhatóság jellemez Téged
> Szeretsz önállóan és csapatban is dolgozni
Egyéb
AMIÉRT MEGÉRI NÁLUNK DOLGOZNI:
> A legkiválóbb kollégáinktól tanulhatod meg a szakma fortélyait, fejlesztheted a már meglévő képességeidet
> Dinamikus, fiatalos vállalati kultúrában, multinacionális környezetben dolgozhatsz
> Innovatív projektekben vehetsz részt, amelyek akár később szakdolgozati témának is bevethetők
HR (admin) gyakornok

Kattints a logóra a partnerhez kapcsolódó munkák megtekintéshez.

Alapadatok
  • Alapadatok: Budapest, X. kerület
  • Munkaidő: 08:00-17:00
  • Heti Munkaidő: 30 - 40 óra
  • Szakterület: HR, toborzás
  • Elvárt nyelvtudás:: magyar, angol
  • Bérezés: 1500 Ft/óra
  • Azonosító: #21561
Ütemezés
  • Időtartam: folyamatos
  • Munkakezdés: Önéletrajzos jelentkezést követően
Oszd meg ismerőseiddel